sunnuntai 1. kesäkuuta 2008

Ylioppilas

Eilen minusta tuli virallisesti ylioppilas. Juhla oli kaunis ja herkkä, jopa liikuttava. Liikuttava se oli varsinkin silloin, kun jokainen oli hakenut lakkinsa, nousimme ylös ne kädessä, käännyille omaisiimme päin ja painoimme valkolakit päähämme. Ilmassa oli suuren juhlan tuntua. :) Sitten marssimme ulos ulosmarssin juhlallisesti soidessa. Tulokseni pysyivät samoina, rivi oli siis EMMMCC. Sain vielä stipendinkin, koulun opettajakunnan stipendirahasto myönsi minulle 100e arvoisen stipendin, olin yllättynyt! Ensimmäinen stipendini lukiossa ja samalla ensimmäinen rahastipendi myös.

Koneeni on ollut rikki, nettipiuha ei toimi siinä jostain syystä, mutta tässä läppärissä se toimii, eli vika koneessa eikä netissä. No, läppäriin ei voi juuri kuvia tallentaa, joten siksi on ollut into bloggaamisestakin poissa, kuvattomat postaukset on ihan tylsiä. Olen mä kuitenkin neulonut, ja lankaakin saanut (huom, saanut! :) Poikaystävä vei minut Menitaan ja sanoi että ostaa mulle mitä tahansa lankaa osana YO-lahjaa. Mukaan tarttuikin sitten Fabeleita Fortissima sockaa, ihanaa Drops Alpacaa ja Schoeller et Stahlin limboa.

Neulonutkin olen, kuten aiemmin jo mainitsin. Ensimmäinen kuva on virallinen yo-kuvani (tai siis toinen niistä.)


Ribbed lace bolero
Lanka: Novita Samos 70g
Puikot: 5mm pyöröt
Kommentit: Ihana!

4 kommenttia:

Anni kirjoitti...

Onneksi olkoon! :) Ja hyvän näköinen on bolerokin!

Anonyymi kirjoitti...

Paljon onnea sinulle ylioppilas! Ja kaikkea hyvää sinulle jatkossakin. Kauniin boleron olet tehnyt, sopii hyvin tuohon asuun. Olipa ihana lahja tuo Menita-juttu!

Tupuna kirjoitti...

Onnea uudelle ylioppilaalle!
Sievä bolero:)

satumh kirjoitti...

isot onnittelut ylioppineelle! :) upeat kuvat! :)