torstai 24. tammikuuta 2008

Sukkakuume

Sukkakuume on valloillaan! Oon nyt pakertanu sukkaa sukan perään ties kuinka kauan. Ehkä se Nancy Bushin Knitting vintage socks olis mulle sopiva kirja. En oo tosin mitään haastavia sukkia tehnyt, en ole löytänyt Sitä Oikeaa mallia, minkä haluaisin toteuttaa. Oon sitten tehnyt perussukkaa.

At the moment I am very keen on socks. I have knitted lately so many pairs of socks, and there's no end coming. Maybe I should buy Nancy Bush Knitting vintage socks.

Malli: Oma (tiimalasikantapää)
Lanka: Novita Sukkis
Puikot: 3mm bambut
Omat kommentit: Ihanat, just tällaisia kaipasin.

Sitten vielä kuva keskeneräisestä huivistani. Poikaystäväni osti mulle lankaa kauppareissulla (kävelin vaan lankahyllylle, ihastelin noita ihanaisia ale-wooleja, poikaystävä kaappas ne koriinsa ja sanoi että tahdot ne kuitenkin!), ja ne näyttivät jo kerällä pitkältä, muhkealta peruskaulaliinalta.. Sellainen siitä sitten tulkoon. Tästä tuleekin aika leveä.

And here's my UFO at the moment (I have already forgot that thermal also exists... it causes me just unnecessary headache :( ), my BF bought me some lovely yarn and I decided to knit a lovely, warm and big scarf. Just a basic scarf, that's what I need right now.


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Niiii-iin kivat sukat :) Mun pitäisi varmaan tehdä itselle ihan kunnolliset käyttösukat (ihan kuin mulla ei jo sukkia olisi...) tässä joku päivä... On se sukan neulonta niin kivaa... Pitää vain keksiä joku tekosyy.

satumh kirjoitti...

kivat lyhytvartiset sukat! muuttasitko muuten tän blogiosotteen blogilistalle niin tulis tieto päivityksistä? linkki menee edelleen vanhaan blogiin..